Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace

Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle stručného návodu, vaši reklamaci pak vyřídíme v krátkém čase.

1 Vyplňte protokol

Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho dle pokynů.

 

Reklamační protokol

               Jaroslav Miczka, Středova 1511, IČ. 18089607

                                                       DIČ. CZ510113160, e-mail. rizz@post.cz

                                                       tel: +420 604 250 909

Reklamační list/Odstoupení od kupní smlouvy.

Jméno/firma:

Kontaktní osoba:

Ulice/čp:

Telefon:

Město:

E-mail:

PSČ:

Číslo účtu pro vrácení peněz:

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

 

 

 

 

Reklamované/vracené zboží.

Název reklamovaného /vracené zboží:

 

Výrobní číslo zboží:

 

Číslo objednávky/faktury:

 

Datum nákupu/vystavení faktury:

 

Datum dodaní zboží:

 

 

Popis závady/Důvod odstoupení od kupní smlouvy/Odstoupení v zákonné lhůtě

* Oprava

* Výměna za nové

* Odstoupení od kupní smlouvy

* Jiné

 

 

 

 

* nehodící škrtněte

Datum ………………………….. Podpis…………………………….

 

2 Zabalte zboží

Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační protokol.

 

3 Odešlete balík

zbozi zabalte(adresu vypisovat nemusíte) a odneste  na jakekoli podací misto Zasilkovny ve vasem okoli,seznam na www.zasilkovna.cz.

Podejte jim kod 90898887

Internetový obchod Rizz.cz jiným zpusobem zpětné zásilky nepřijímá.To znamená česká pošta,PPL atd NEEEEEEEEEEE.

Zpětná zásilka je zdarma

 

 

Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů .  V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte: +420 604 250 909